Olej opałowy różni się od napędowego niską zawartością środków smarowych i wysoką siarki. Jest „suchy” a elementy układów wtryskowych smarowane są paliwem. Z tego powodu nowoczesny diesel (klasycznych już się praktycznie nie produkuje) nie zajedzie daleko na opale a koszty naprawy układu common rail wyrywają z butów (marże na części po 400%).
http://szczesniak.bblog.pl/wpis,amerykanie;bogaci;w;rope;ale;nie;moga;jej;wydobywac,12409.html
Obniżyć akcyzę ?- z czego by utrzymywali stado nierobów, kleru i cały ten rozdęty socjal.
Właśnie kryzys jest zawsze szansą do przemeblowania systemu. i taki będzie bo system jest nastawiony na wzrost… w kryzysie zbankrutuje
Olej opałowy różni się od napędowego niską zawartością środków smarowych i wysoką siarki. Jest „suchy” a elementy układów wtryskowych smarowane są paliwem. Z tego powodu nowoczesny diesel (klasycznych już się praktycznie nie produkuje) nie zajedzie daleko na opale a koszty naprawy układu common rail wyrywają z butów (marże na części po 400%).
wiadomo.. do nowego mercedesa opału się nie leje… 🙂
Ciekawe. I na temat.